Ick hab ne Idee. Da ick aus Betlin komme und ooch da wohne, schreib ick mal in Berlinerisch. Ick dachte, jeda schreibt in seim Dialekt, und wenna Fraren habt, dann kann man ja imma noch uffklärn. Ick gloobe, Berliner Dialekt is noch jut zu vastehn oder herzuleitn. Andre Dialekte brauchn bestimmt ne Erklärung.
Bin jespannt wie n Flitzebochn, wat da alle so schreibt. Nu ran anne Buletten und losjeschriem, ejal, ob aus Bayern oder Hamburch, Sachsen oder Hessen. Ejal, ob schwäbisch oda Erzgebirgisch, Pfälzer Schnauze oder Ruhrpott-Slang. Lasst eura Zunge bzw euerm Stift freiem Lauf.
tachchen.... justaff jibb jas, es jeht nach jommern..... ist so ein anhaltinischer Spruch meiner ursprünglichen Heimat - nicht weit wech von Berlin. de Bayern versten awwer Anhaltinisch nich so jut, manchma denkense oooch man iss aus Berlin - da musste denn ordentliches Hochdeutsch quackeln. macht awwerr nüscht.
Genau, des send ja bloß Kindrgläsle. Abr vielleichd isch ja des Bier au net so bsonders guet, ond dLeit send froh, wenn se net so viel drvoo trinka misset.
„Ich bin zu alt für den Scheiß.“ (Staatsanwältin Wilhelmine Klemm zu ihrem Rückzug, im Münsteraner Tatort)
Das ganze Unglück der Menschen rührt allein daher, dass sie nicht ruhig in einem Zimmer zu bleiben vermögen. (Blaise Pascal)
Ick hab ne Idee. Da ick aus Betlin komme und ooch da wohne, schreib ick mal in Berlinerisch. Ick dachte, jeda schreibt in seim Dialekt, und wenna Fraren
freili! i haddadma iadsad denggd, oiso i had gmoant, dass es da om bei di Preissn "Baalinaerisch" sogn dadad. Echt BER? zwengnam Balina Bea?
Ick staune ja, dass ick ne Menge vasteh, watta schreibt. Find ick dufte. Balina sacht übrijens keener. Meist wird nur dat "er" hinten zum "a". Morjen fahr ick wech. Ick und meen Mann ham Urlaub und da fahrn wa nach Sachsn. Da jibtet n Vagnüjungspark und da wolln wa hin
Au ja! Und wo sinten einklich die ganzen Fischköppe? Inne Bri waren dattoch einige. Untie Franggen! Damals hattenwa ja sowatt wien Partnaschaftsvatrach.
Zitat von Fels im Beitrag #6Noi, noi, mir kennet des au, des kannsch echt glaube! Mir welle des bloß meischtens nett!
Ebba, worom solla mer des au doa? Ons verschtaht ma doch guat....
Was en rechtr Schwob isch, der schwätzt Honorazjohreschwäbisch fr die, wo koi gscheits Schwäbisch kennat. So.
Ebba, ond den schwäbische Singsang werdet mr eh net los - selbst net em Englischa oder Franzesich..... I wurd als Italienerin vrdächtigt - von der Sprochmelodie her...