Zitat von Utetiki im Beitrag #24Au ja! Und wo sinten einklich die ganzen Fischköppe? Inne Bri waren dattoch einige. Untie Franggen! Damals hattenwa ja sowatt wien Partnaschaftsvatrach.
Die hand Angschd. Zmendeschd em Kochfada drieba hand se gschempfd, bloß weil e a kloi bissale Bairisch gschrieba han. I wohn nemmlich scho seit viele Joohr in Minchen, ond do hat des Bairische oifach neidruggd mit dr Zeit.
Zitat von Rosalie im Beitrag #25Ebba, ond den schwäbische Singsang werdet mr eh net los - selbst net em Englischa oder Franzesich..... I wurd als Italienerin vrdächtigt - von der Sprochmelodie her...
Du moinscht gwieß d Schbroochmelodie? Mei, an echdr Schwob schwätzt drei Schbrocha - Hochdeitsch, Schwäbisch ond Oodeitlich.
Frangen melded sich, ich muss eich aber warna, frängisch is fei a schweera fremdsbrooch. Und am ollerollerschwersdn midn verschdeh hamm’s fremma Leid, die wossn aus Breißn oder aus der Schweiz oder aus wer-wass-woher zer uns nooch Frangn kumma. Do dreffn’sa afera Fremdschbrooch, die ko’mer in ganz Deitschland net amoll in der Volkshochschul lerna, wall‘s doderfir nerchetzwo an Kurs gibd.
Zitat von sturmfalke im Beitrag #38Frangen melded sich, ich muss eich aber warna, frängisch is fei a schweera fremdsbrooch. Und am ollerollerschwersdn midn verschdeh hamm’s fremma Leid, die wossn aus Breißn oder aus der Schweiz oder aus wer-wass-woher zer uns nooch Frangn kumma. Do dreffn’sa afera Fremdschbrooch, die ko’mer in ganz Deitschland net amoll in der Volkshochschul lerna, wall‘s doderfir nerchetzwo an Kurs gibd.
Nur wonnda Aiwanga d Abschdandsreechln erkläad. Oba do ko Frangga nix dafia